Dag 13 = Miami - Leeuwarden

6 februari 2018 - Miami, Florida, Verenigde Staten

We hebben een rustige vlucht gehad met af en toe een beetje turbulentie, één keer moesten we allemaal even gaan zitten en de stoelriemen vast, maar het was prima te doen. Net nadat we waren opgestegen kregen we onze avondmaaltijd met aardappels, kip en boontjes. Omdat de vliegtijd ruim twee uren korter zou zijn, moesten ze ook een beetje puzzelen met de catering en de planning daarvan. Hierna werden de lichten gedimd en konden we in de 'slaapstand' rustig ons ding doen. We hebben de tijd ingevuld met films kijken, muziek luisteren en spelletjes spelen. We hebben geprobeerd een beetje te slapen maar dat lukte niet echt, maar uitrusten doe je altijd wel een beetje. Op het scherm konden we mooi volgen waar we vlogen, hoe snel we vlogen en hoe lang we nog moesten vliegen.

Het was een iets andere route dan op de heenweg. Het ging best snel en voordat we het wisten vlogen we al op Amsterdam af. De daling en de landing ging heel rustig en toen stonden we weer op Nederlandse bodem. Dikke trui en jas aan en de sjaal om en we bereidden ons voor op de kou. De vakantie is echt voorbij gevlogen en we hebben genoten van alles wat we hebben gezien en gedaan. Elke dag hebben we volop benut en we zijn heel wat ervaringen rijker. Het was een heerlijke vakantie in Florida en het weer was zeker een pluspunt, helemaal toen we het weerbericht in Nederland zagen. We hebben veel foto's en nieuwe herinneringen gemaakt.

Nadat we nog een bakje koffie en thee hebben gehaald zijn we naar de trein gelopen. Om iets na half 9 zijn we in de trein gestapt die ons weer terug naar Leeuwarden zou brengen. Tegen 11.30 uur liepen we het huis weer binnen en hebben we meteen de kachel aangezet. 's Middags konden we Dean weer ophalen uit het pension en wat was hij blij om ons weer te zien! Natuurlijk waren wij ook blij om hem weer te zien. Thuis hebben we hem gedoucht omdat hij een beetje modderig was, hij heeft vast lekker buiten gespeeld. We waren beide inmiddels best moe en hebben dan ook een simpele avondmaaltijd gehad. Best gek om gisteren nog lekker in het zonnetje te hebben geluncht met 28 graden en dat je nu alweer in Nederland gewoon je dingen doet in de vrieskou. Het was een fantastische vakantie en op naar het volgende avontuur!
Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Jan en Irma:
    10 februari 2018
    Wat hebben jullie een prachtige vakantie gehad en mooie foto's gemaakt En heel veel gezien in zo'n korte tijd Wij hebben ook genoten van jullie en leefde helemaal met je mee. En heb zelfs 's nachts even gekeken waar jullie me het vliegtuig waren om weer naar Schiphol te gaan Dus en nu zeker de volgende vakantie plannen Maar zondag eerst maar even naar het voetballen om de vakantie af te sluiten Heel veel liefs van ons xxx
  2. Boelie de sturler:
    10 februari 2018
    Het waren mooie verslagen en mooie foto's. Mooi dat het zo mooi is geweest. Tot morgen bij de fc
  3. Sid:
    2 maart 2018