Dag 4 = Orlando & Disney

28 januari 2018 - Orlando, Florida, Verenigde Staten

Vandaag verlieten we het Seasons Florida Resort en konden we 's middags inchecken bij het Disney's All-Star Movies Resort. In de tussentijd hebben we even geshopt en rondgelopen bij Premium Outlets Orlando.

Na het shoppen stond een bijzondere activiteit op het schema, namelijk schieten bij de Orlando Gun Club. Het pakket bestond uit een 9mm, .357 Magnum, AK-47 en een 12 Gauge. Beide waren we een beetje gespannen om te gaan schieten met echte wapens. Onder het motto 'mannen gaan voor' mocht RJ beginnen met de 9mm en we schrokken allebei van zowel de knal als de terugslag. Naarmate we de rest van de wapens gingen proberen, maakten ze steeds meer lawaai en werd de terugslag ook groter.  Ook werden ze steeds zwaarder waardoor het meer moeite kostte om het wapen te hanteren. De laatste, de 12  Gauge, was het heftigst en Amber vloog bij het eerste schot een stukje achteruit waarna de instructeur bij de volgende schoten de schouder tegenhield. Het was een spannende, bijzondere en een once in a liftime experience. We kwamen niet ongeschonden uit de strijd, beide hebben we een best blauw plek op onze schouder overgehouden van dit avontuur!

Hierna gingen we met zware armen naar het Disney hotel om in te checken en vervolgens met de bus naar Disney Springs. Hier hebben we eerst gegeten en daarna een rondje gelopen en verschillende winkels bekeken. Helaas regende het behoorlijk hard en kozen we er op een gegeven moment voor om weer naar het hotel te gaan.

1. Oma Monika:
    31 januari 2018
    Hallo Amber en Robert-Jan
    Ik kijk elke dag naar de mooie foto's en de verhalen die jullie schrijven.
    Ik geniet hiervan, fijn dat jullie zo genieten van deze mooie reis. Hele fijne dag vandaag. Heel veel liefs Oma
  2. Sid:
    31 januari 2018
    Ziet er echt geweldig uittt😍
    Ik miss jee💙